רח’ נחל צין 36 ת.ד 7472 כפר יונה

מייל:Yafit2530@gmail.com

טלפון להתקשרות:0526633863

facebook

Elmiron
(Pentosan polysulfate sodium)



Elmiron הינה התרופה היחידה דרך הפה שאישרה FDA לטיפול בכאב ואי נוחות של IC.
בניסויים קליניים, עיוורון כפול ופלסבו מבוקרים, 38 אחוז מהחולים שטופלו עם Elmiron במשך 3 חודשים, דיווחו על שיפור בסימפטומים של הIC. במחקרים פתוחים דווח על שיפור אצל 61% מהחולים.
Elmiron נחשב כעובד על שחזור משטח פגום או דולף של שלפוחית שתן. משטח זה, glycosaminoglycans) או שכבת (GAG מורכב מציפוי של ריר, אשר מגן על קיר שלפוחית השתן מחיידקים וחומרים מגרים בשתן.
מאמינים ש Elmiron פועל כשכבה סינטית של GAG, אך לא ידוע מה הפעולה המכאנית של התרופה בIC .


תוכנית מינון וטיפול
המינון הרגיל לחולי IC הוא 100 מ"ג של Elmiron 3 פעמים ביום לסך של 300 מ"ג ליום.
חלק מהחולים מדווחים על הקלה בסימפטומים תוך 3-4 שבועות. במקרים אחרים יכול לקחת עד 6 חודשים עד שמרגישים הקלה. חולים מתבקשים להמשיך בטיפול לפחות 6 חודשים לפני הפסקה בטיפול.
ייתכן שיכוך הכאב אך ירידה בתכיפות במתן שתן עלולה לקחת שישה עד תשעה חודשים.
ייתכן שיהיה צורך בלקיחת תרופות אחרות, כגון תרופות נגד דיכאון במינון נמוך, טריציקליות, אנטי היסטמינים וכדומה ביחד עם ה-Elmiron.

תופעות לוואי אפשריות
תופעות לוואי של Elmiron כוללות הפרעות קלות בעיכול. חלק מהחולים חוו גם נשירת שיער הפיכה ברגע שמפסיקים לקחת את התרופה. אין דיווחים של אינטראקציה שלילית עם תרופות אחרות. בניסויים מבוקרים, לא הייתה השפעה שלילית בתדירות גבוהה יותר מאשר עם פלסבו. מכיוון שElimiron עובר מטבוליזם על ידי הכבד, מומלץ לעשות מידי פעם בדיקות דם לתפקודי הכבד.

הריון וילדים
מכיוון שלא בוצעו מחקרים בנשים בהריון, היצרן ממליץ לא להשתמש בתרופה זה בזמן הריון. עדיין לא ידועה הבטיחות והיעילות של שימוש ב Elmiron אצל ילדים.


אתה או הרופא שלך יכולים לקבל יותר מידע על Elmiron בטלפון בארה"ב שיחת חינם 888- ELMIRON או בכניסה לאתר www.orthoelmiron.com

ICA
Conquering IC - כיבוש
Changing Lives - שינוי החיים
ICA מספק תמיכה, מימון מחקר וחינוך על מנת להבטיח אבחון מוקדם וטיפול אופטימלי עם התיחסות בכבוד לאנשים שנפגעו על ידי IC.
תרומך (דולרים) מאפשר מימון פרויקטים להמשך מחקר מחלת IC. ICA עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם הקונגרס בכדי להבטיח מימון מחקר ספציפי מתמשך של IC ממומן ברמה הפדרלית.

www.ichelp.org
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
800-HELP ICA (800-435-7422

 

הצהרת נגישות

© כל הזכויות שמורות 2018